środa, 16 stycznia 2013

szkoła..

Hej .!
Po świętach kupiłam sobie plecak.
Chciałam wam go pokazać.
Mój tato i kilka osób z mojej szkoły stwierdziło,
 że wygląda trochę jak worek na kartofle. ;d
Podobne plecaki był kiedyś bardzo popularne.
Mój posiada 4 małe kieszonki z przodu, 
wewnątrz jest jedna całkiem spora kieszeń oraz dwie mniejsze,
jedna zapinana na zamek a druga na telefon.
Bez problemu mieści format A4.

 plecak-asos

Nie wiem jak wam, ale mi czas w tym roku strasznie szybko mija.
W piątek kończy się 1 semestr, a ferie mam dopiero od 11 lutego.
Mam nadzieję że będą chociaż resztki zimy.
Tym co leniuchują już w domu życzę dobrej pogody na ferie.


mała ♥

2 komentarze:

  1. Super blog , zapraszam do mnie zaobserwujesz mnie proszę jestem nowa :#
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń